Politika povrata novca i proizvoda

Pregled

Naša politika povrata i povrata vrijedi 30 dana. Ako je prošlo više od 30 dana od vaše kupnje, ne možemo vam ponuditi puni povrat ili zamjenu.

Da biste bili kvalificirani za povrat, vaša stavka mora biti nekorištena i u istom stanju u kojem ste je primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.

Neke vrste roba izuzete su od povrata. Pokvarljiva roba poput hrane, cvijeća, novina ili časopisa ne može se vratiti. Također ne prihvaćamo proizvode koji su intimna ili higijenska roba, opasne tvari ili zapaljive tekućine ili plinovi.

Dodatni proizvodi koji se ne mogu vratiti:

  • Poklon kartice
  • Preuzeti softverski proizvodi
  • Neki proizvodi za zdravlje i osobnu njegu

Da biste dovršili povrat, potrebujemo račun ili potvrdu o kupnji.

Molimo vas da ne šaljete svoju kupnju natrag proizvođaču.

Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo djelomični povrati:

  • Knjiga s očitim znakovima upotrebe
  • CD, DVD, VHS kazeta, softver, videoigra, kasetna traka ili vinilna ploča koja je otvorena.
  • Bilo koji predmet koji nije u izvornom stanju, oštećen ili nedostaju dijelovi iz razloga koji nisu zbog naše pogreške.
  • Bilo koji predmet koji se vrati više od 30 dana nakon isporuke

Povrati

Nakon što primimo i pregledamo vaš povratni predmet, poslat ćemo vam e-poštu da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni predmet. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata.

Ako je odobreno, vaš povrat će biti obrađen, a kredit će automatski biti primijenjen na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja u roku od određenog broja dana.

Kašnjenje ili izostanak povrata

Ako još niste primili povrat, prvo provjerite svoj bankovni račun ponovno.

Zatim kontaktirajte svoju kreditnu karticu, može potrajati neko vrijeme prije nego što se povrat službeno objavi.

Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji neko vrijeme obrade prije nego što se povrat objavi.

Ako ste sve to obavili i još uvijek niste primili povrat, molimo kontaktirajte nas na papirnica.california@ilex.hr.

Predmeti na sniženju

Mogu se vratiti samo artikli po redovnoj cijeni. Predmeti na sniženju se ne mogu vratiti.

Zamjene

Zamjenjujemo samo artikle koji su oštećeni ili neispravni. Ako trebate zamijeniti isti artikl, pošaljite nam e-poštu na adresu papirnica.california@ilex.hr i pošaljite svoj predmet na:
Ilex d.o.o., Papirnica California Tina Ujevića 5, 10000 Zagreb

Pokloni

Ako je artikl označen kao poklon prilikom kupnje i poslan izravno vama, primit ćete kredit za poklon u vrijednosti vašeg povrata. Nakon što primimo vraćeni predmet, poslat ćemo vam poklon bon poštom.

Ako artikl nije bio označen kao poklon prilikom kupnje, ili je darovatelj naručio da mu se narudžba pošalje kako bi je kasnije predao vama, poslat ćemo povrat novca darovatelju i on će saznati za vaš povrat.

Povrat proizvoda

Da biste vratili proizvod, pošaljite proizvod na adresu:
{physical address}.

Bit ćete odgovorni za plaćanje vlastitih troškova dostave za povrat predmeta. Troškovi dostave se ne vraćaju. Ako primate povrat, trošak dostave povrata bit će oduzet od vašeg povrata.

Ovisno o mjestu stanovanja, vrijeme koje može biti potrebno da vam zamijenjeni proizvod stigne može varirati.

Ako vraćate skuplje predmete, možete razmisliti o korištenju usluge praćenja dostave ili kupnji osiguranja dostave. Ne možemo jamčiti da ćemo primiti vaš vraćeni predmet.

Trebate pomoć?

Kontaktirajte nas na adresu papirnica.california@ilex.hr za pitanja koja se odnose na povrate i povrate.